9/28/2012

mama,  I'm gonna do big things  !

 
dress, bag h&m   |   denim jacket votočvohoz   |   shoes f&f   |   necklace pimkie
 

už mi není čerstvejch osmnáct a moje chuť udělat díru do světa za ty roky skoro vyšuměla. to však neznamená, že se nechám převálcovat strachem, kterýmu jsem - ano, z panickýho strachu z neznáma - dovolila nastolit v mým životě tvrdou diktaturu. protože odvážnej prej není ten, kdo nemá strach ze tmy, ale ten, co se tmy bojí a i přesto se do ní rozhodne vkročit. a já postupně zjišťuju, že v mým případě je ta temná komora ve skutečnosti jen černou tuší natřenej bílej pokojíček po strop plnej splněnejch snů. tečka.

9 komentářů:

  1. aaa, ta fotka dole vlevo je dokonalá!
    sluší ti to.
    tak to je pozitivně znějící zjištění :)

    OdpovědětVymazat
  2. chci vědět všechno, krásná mag!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - pro tva bystra lani ouska cokoli
      je toho povicero a nerada bych to zakrikla. prozatim prozradim, ze me ceka setkani s kouzelnou ZK (!)

      Vymazat
  3. Máš moc pěkný fotky, maj hezký barvy :)
    A outfit se mi líbí taky.

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni