5/16/2013

2nd skin

říkám hlasitý ne diskriminaci plochých hrudníků !
 

jednou bych se mileráda dočkala dne, kdy v zemi, v níž banány už dávno nejsou nedostatkovým zbožím a džínsy nepředstavují symbol kapitalismu, nebude tak tristně omezený spektrum velikostí dámskejch podprsenek. cejtim však v kostech, že ještě dlouho budu hledat útočiště v dětským oddělení. na druhou stranu, jen žehlicí prkno si může jít s klidným srdcem zaběhat nahoře bez.
chápejte to jako zoufalej výkřik do tmy někoho, kdo se odmítá sžít s kornouty vakua na hrudi.

a vaše zkušenosti s pořizováním "druhý kůže" ?

17 komentářů:

  1. Tak jestli to napravo mají v dětským, tak abych tam zašla :D A co asos atp.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - ne é. tu si kreckuju po babince (je mi velikanananska)

      a bez zkouseni bych to neriskla. todle ne ,)

      Vymazat
    2. Blbej vtípek, bylo jasný, že takový prádlo v dětským by asi bylo lehce na pováženou .)

      Vymazat
  2. mám úplně stejný problém..soucítím s tebou :D

    OdpovědětVymazat
  3. haha. Troufám si říct, že na tom jsem ještě hůře než ty. Sehnala jsem v Lindexu.

    OdpovědětVymazat
  4. klidne ti ted pulku z mych dam :D ja se radim momentalne do druhe kategorie :D

    OdpovědětVymazat
  5. ty vtipálku, rozosmiala si ma takto z rána
    ale neviem či ťa sklamem, či poteším, ale som na tom podobne :D

    OdpovědětVymazat
  6. jako soucítící žehlící prkno radím pořádně hledat v háemku. tam jsem sehnala dokonce i bezramínkovou co sedí a drží perfektně :)
    Topshop se už taky osvědčil.

    OdpovědětVymazat
  7. ja mám chvalabohu typickú veľkosť, ktorú zoženieš skoro všade, takže s týmto problém nemám:D
    ale tá biela na fotke je krááásna

    OdpovědětVymazat
  8. jsme na tom stejně. já jsem ulovila na jaře 2 v hm, měli tam nějaké extramalinké střihy (nevím, jestli tam budou ještě teď). a kamarádka mi dávala tip na tesco.

    OdpovědětVymazat
  9. :D :D :D
    sme se o tom už bavili no... já ti i přes komplikace trochu závidim :D

    OdpovědětVymazat
  10. Mám přesně opačnej problém. Kde sehnat podprsenku když hrudníček má obvod 65 a Prsa 95?? Velikost 60K se hodně špatně shání-prosimpěkně přírodní...Před pár lety jsem musela spoléhat na britské e-shopy.Nicméně mě se osvědčil http://www.eshopspravnapodprsenka.cz/content/13--nas-sortiment Doporučuju projít i web spravnapodprsenka.cz- skoro žádná ženská dneska neví jakou má doopravdy velikost... Pamatuju se když web slečna zakládala a dneska vyplnila dost velkou díru na trhu. Pokud jste z Prahy doporučuju přijít osobně, slečna s Vámi probere jakou velikost zvolit a tak vůbec...

    OdpovědětVymazat
  11. - mne jsou ovsem volny i nejmensi haemkovy. stejne tak se mi neosvedcil ts .(
    tesco jakz takz

    prozatim vitezi tezenis !

    OdpovědětVymazat
  12. :D :D :D mám naprosto stejnej problém. Jestli budeš psát petici, tak ti dám hlas! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Naprosto chápu tvé rozhořčení :D mám stejný problém :/

    Bobunka3liska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. A já ti tak závidím. Vsadím se, že jsem o několik (hodně) let mladší než ty, ale ke vší smůle musím hledat ve speciálních velikostech. Občas bych takové letiště na hrudi taky přála mít..přeci je, většina všech stylových věcí sluší více lidem bez hrudníku.

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni