projekt 31o



"mám raději umělce než umění." toť slova chalupeckýho. co se módní tvorby týče, vnímám to dost podobně. třebaže je mi jasný, že nová jesenská ani hlaváčková ze mě nevyroste, víc než natřásat hadříky a fintit se mě baví mít určitý povědomí o genezi oděvů, sledovat práci mladejch designerů, pročesávat historii ošacení, rozšiřovat si obzory, pozorovat. nebejt jen pouhej "konzument" s klapkami na očích. právě netradiční prezentace módy z pozice "druhý strany barikády" byla ambicí čerstvý iniciativy projekt 31o (onen tajemnej název odkazuje na číslo místnosti, kde na umprumce sídlí ateliér módní tvorby). ta se veřejnosti vůbec poprvý představila přehlídkou šestýho listopadu (ano, opět jsem nesmírně aktuální) večer v prostorách pražskýho hotelu fusion. nezasvěcený oko diváka tak mělo možnost nahlídnout pod pokličku a zjistit, kolik dřiny a potu se skrývá za prací fashion designera, jak funguje vzájemná kooperace s celým (mnohočlenným) týmem a sledovat šum v backstage těsně před přehlídkou - to vše korunováno účastí veroniky ruppert, hostující značkou LEEDA a všudypřítomnejma technologickejma vychytávkama s google glass v čele (nechtějte vědět, na jak hříšný prachy tahleta sranda vyjde). kompletní report (ač dosti žalostnej, neboť má technická výbavička není kdovíco) najdete na fíbíčku. a poněvadž jsem byla s třistadesítkou v kontaktu již od poloviny léta, kdy se veškerý vize a nápady na realizaci teprve rodily, nemůžu nezmínit, že finální výsledek naprosto překonal mý očekávání ! měla jsem za to, že se to celý ponese ve značně alternativnějším duchu a má bujná fantazie jako kafemlejnek stále dokola opakovala "bertramka 21. století !" zkrátka to jen a jen dokazuje, že když spojí síly kreativní a schopný lidi, nemůže z toho vzejít nic mizernýho. ostatně - jsem tuze zvědavá, s čím přijdou příště.

a co vy ? registrujete podobný aktivity ? slyšeli jste o projektu 31o ?
pakliže vrtíte hlavou, že ne, nastražte ouška nebo mrkněte sem.
 
jo. a těšit se můžeme i na backstage video od paulíny

 
 

Komentáře

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky