10/31/2014





kabát votočvohoz   |   šaty secondhand   |   čepice, kabelka f&f    |   boty pull&bear


opomenu-li onen neoddiskutovatelnej fakt, že bych mohla směle konkurovat demoliční četě čítající na padesát svalovců, neboť v mý přítomnosti běžně vzplane žehlička, varná konvice připomíná startující raketu, indukční vařič dosahuje teplot aktivního vesuvu, žárovky explodují a připojení k internetu vypadne, jsem zcela neškodná. vhodná do bytu i k dětem. učiněnej beránek. a to nejen v tomhle kabátu, v němž hodlám letošní zimu hibernovat.

pées - jestli jsem v něčem profesionál, pak je to ztrácení zimních doplňků. tato čepice už není moje. fňuk.

fotila johanka

12 komentářů:

  1. jezis, krasne! a ten kabat je fakt moc super

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo ten kabatek musi byt prijemny!!ale ta rtenka!:)^^
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabát !!! <3 Ja vždy tvrdím že votoč a 2handy sú najlepší zdroj !

    OdpovědětVymazat
  4. Kde ty furt beres ty skvele kousky ze sekace!! :D

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. máš nádherný odstín rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja chcem na taký kabát naraziť na votoči!! Úžasný outfit!! ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  8. kožuch a čiapka <3 skvelé vlasy máš, moja vysnena farba!

    OdpovědětVymazat
  9. - jo, deti. umeni nizkorozpoctovejch nakupu je mi z hury dano ,)

    a kuju za mily komentare !

    OdpovědětVymazat
  10. třikrát fňuk za čepici :(! Ach jo, je fakt krásná!
    Mimochodem dnes jsem si na Tebe vzpomněla, jakožto na úspěšnou sekáčovou lovkyni, když se mně samotné podařil skvěle, jak říkáš ''nízkorozpočtový nákup'' :)

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni