kabát bershka   |   termotriko moira    |   kalhoty topshop   |   psaníčko sekáč    |   boty baťa



je to tady. čtvrt století na této planetě za mnou ! inu, už jsem velká holka. ani za dalších pětadvacet let ne však dost stará na to, abych se odnaučila celá nesvá vrtět před foťákem a culit se do objektivu jako jelito. a ano, zcela záměrně poustuju fotky, na nichž se tvářím jako kokot, aby se třeba nemuselo jednoho hezkýho dne stát, že se mě v reálu leknete. já totiž potěmkinovy vesnice tím, že z triliardy pořízenejch snímků vyberu jen ty, co projdou sítem nemilosrdné autocenzury, nestavím. já je bořím.

pées - patrně mám porouchanej nějakej vniřní senzor, neboť já to jaro v kostech cítím skutečně jen zlehýnka. bez čepice a termotrika v mým případě prozatím nelze existovat. haló, jaro ! kdepak jsi ?

Komentáře

  1. 1. Vše nej k narozeninám. :)

    2. Krásná barva kabátu.

    3. Já jsem jaro cítila ve vzduchu dnes! :))

    Ela

    OdpovědětVymazat
  2. super !
    vse nej =)

    www.bornfromstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. aj jsem ostuda že tak opožděně ale tak přece - všechno nejlepší krásko!
    a neštvi mě že tady vypadáš blbě vždyť jsi úplný zlatíčko :) ti někdy ukážu jak vypadám já na většině fotek :D

    OdpovědětVymazat
  4. D o k o n a l e j kabát. A celej outfit, fakt.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky