šaty vinted - mango   |   boty baťa   |   kabelka háemko


milé děti, kterak pravila Miuccia Prada "kalhoty jsou dobrý tak akorát k tomu, aby zvýraznily zadek, kdežto šaty jsou myšlenka". a já se tohoto kréda držím jako klíště. jeden kus oděvu - toť vskutku geniální "vynález" - praktickej, komfortní a chic zároveň! kalhoty v mým šatníku lze spočítat na prstech jedný ruky (přičemž reálně užívám jedny), kdežto šatů mám .. ehm .. řekněme ne zrovna málo .. přiznávám. ovšem i můj vztah k nim se v průběhu let měnil - zatímco dříve mi nečinilo problém sáhnout po linii "X", dnes dávám jednoznačně přednost siluetě "A" a "H". a ač při svý výšce častokrát bojuju s délkou a jsem odkázaná tak ukázat světu víc, než se sluší, vězte, že má láska k šatům je mnohonásobně větší než odpor k vlastním končetinám. 



a na kterou stranu se v pomyslným souboji "šaty vs. kalhoty" přikláníte vy?

Komentáře

  1. No šiat mám málo a nohavíc dosť takže pre mňa sú to nohavice, ale taktiež šaty sú skvelá voľba a tieto sú super! mám pocit že do módy začínajú vchádzať takéto košeľové strihy šiat a to sa mi páči !! :)

    OdpovědětVymazat
  2. tobě to slušííí! Košilové šaty jsou snad můj sen a v tom souboji, mám spíš víc kalhot, než šatů, nosím je častěji a jsou pro mě praktičtější, ale že šaty mají myšlenku a jsou mnohem mnohem elegantnější není pochyb!:)
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je prekrásne! Konečne som našla blog, z ktorého som naozaj nadšená♥ Máš krásne fotky, outfity a vlasy!!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky