8/06/2015






sukně renata dračková   |   triko sekáč   |   ruksak zara   |   boty bershka


městská čtvrť. každej máme tu svoji. jedinou a zbožňovanou. a každej z nás je schopen sypat z rukávu esa v podobě argumentů, proč právě ta jeho si zaslouží stát na piedestalu s titulem "nej".  moje srdce bije pro Holešovice. hlasitě a věrně. ano, miluju je. miluju, neboť si na nic nehrají (narozdíl od Vinohrad - a teď mě třeba ukamenujte). miluju, a to do poslední dlažební kostky, se všemi zaplivanými putikami, pitoreskními non stop podnapilými figurkami, tržnicí s jedním z největších bordelů v Praze, s prapodivnou Normou, kde se zastavil čas, o čemž svědčí i pohled na tamní snad ještě prapodivnější zaměstnance (ovšem vyplatí se tam zavítat kvůli neskutečným slevám na ovoce a zeleninu), dvaadvacítkou, kde jsem u místních pěstitelů pečená vařená, s La Fabrikou, Jatkami 78 a Paralelní Polis, s bývalým Tuzexem, vymazleným bistrem Twenty 7 přímo v naší ulici a svýho času lokálním maskotem Hektorem (po němž se však poslední rok slehla zem. fňuk.). a navíc, kdo z vás může říci, že jezdí domů na lodičce? hm? Holešovice jsou zkrátka láska s tím největším el! jistě. můžete se mnou výrazně nesouhlasit, ba dokonce se i hádat, to je ovšem to je to jediný, co můžete dělat.



pées - a mám tu svou "blogger wall". přímo před domem. i to se počítá, vážení a milý!

7 komentářů:

  1. no je to tak, že vždy tá "tvoja" štvrť je proste naj, ja si tiež neviem predstaviť vyrastať niekde inde ako tam, kde bývam. Inak skvelý outfit, sukňa je perfektná.♥

    Simona | liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Toto prostredie na fotkách milujem ! :) A outfit je úžasný veľmi sa mi páči ten backpack :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten ruksak je <3 ja mám zase blogger skatepark. :P

    OdpovědětVymazat
  4. skvělý batoh!
    a já svou pražskou čtvrť nemám a v říjnu se budeme stěhovat a nevím kam :( Holešovice sice zní skvěle ale vůbec se mi nehodí - to bych dojížděla snad hodinu...

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám rád Vinohrady a Karlín
    Bílá s šedou! Zabijácký!

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni