svetr  h&m trend | klobouk z benátek | džíny topshop | hodinky sekáč | psaníčko bershka | boty humanic  



přinejmenším frustrující. i tak lze v konečným důsledku s kapkou nadsázky označit skutečnost, že se (vy, jakožto obyčejnej smrtelník se všemi vadami na kráse) pohybujete převážně mezi modelkami, k nimž byla příroda .. řekněme .. poněkud milosrdnější. a ač si v jednom kuse připadáte jako stará almara (ano, stará, neboť mnohé ze slečen jsou více než o 1o let mladší), jako jistá forma motivace to poslouží skvěle. obzvláště pak ve chvíli, kdy ve foťáku listujete fotošútem s modelkou, načež vás následně doslova vylekají vaše vlastní snímky na blog. inu, nebýt této konfrontace s realitou, možná bych dnes na sebe tyto džíny velikosti 32 narvala jen stěží.



a díky čemu si hlídáte figuru vy ?


pées - tenhle svetr patří mezi moje lovecký trofeje numero uno. hýčkám jej už nějakej rok a tehdy jsem ho pořídila za fenomenálních 7o ,- (přičemž PC činila 999,-)

Komentáře

  1. jako vím, o čem mluvíš. přijde mi hrozně jednoduchý sklouznout do toho jsem stará a tlustá, když kolem tebe běhaj mladičký žirafky, ale taky mi přijde blbý tomu podlehnout. člověk se musí po dvacítce smířit se zpomalujícím metabolismem, tak se na to pokouším vždycky myslet a říkám si, že já přece nejsem modelka! ony zas nemaj v rukách těch 10+ let focení .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - v tom mas zajiste pravdu, lec jak jsem zminila: s jistou davkou nadsazky to muze fungovat jako dobrej motor k tomu se jen tak nespokojit a neustale na sobe pracovat. a je fuk, jestli je mi dvacet nebo padesat .)
      a co se foceni tyce, trebaze se mu venuju od svych 12, drzim se porad ve velmi, velmi amaterskych vodach, proto se nemuzu a ani nechci delegovat jako fotografka s letitymi zkusenostmi, kdyz to na vysledku neni znat ..

      Vymazat
  2. ja som stále riešila podobné veci a jedného dňa som si povedala že nasrať, a tak sa hompáľam z jednej strany na druhú so svojim veľkým zadkom po pražských uliciach a som spoko
    sebakritika je fajn, ja som jej však mala až príliš veľa

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, tebe to ale sluší! A nerob si z toho nič, myslím si, že každá žena si na sebe vždy nájde vadu, aj tá modelka, no tak sme sa narodili a nič s tým nenarobíme.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že máš krásnou postavu... a tenhle outfit to jenom potvrzuje!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. No, já ještě těžím z mých genů, ale maminka mě pořád straší tím "počkej po třicítce!" (i když je zvláštní, že poslední rok to zvedla na čtyřicítku...). Postavu si nehlídám, respektive, nemám váhu, postavy ostatních moc bedlivě nesleduju (mám nulový pozorovací talent, no) a tak si hezky žiju ve svém uzavřeném světě :D!

    P.S.: ten svetr a jeho rukávy♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky