Homemade Bonies




přiznávám bez mučení, že k nejrůznějším kulinářským vychytávkám pro naše čtyřnohé přátele jsem mnohdy značně skeptická. snad právě proto zůstáváme stále věrní pouze klasickým psím piškotům. na nedávném Le Marketu na mě však udělaly výborný dojem produkty od Health for Dog, k jejichž stánku jsem zabloudila díky Martině. a rozhodně jsem neodcházela s prázdnou. aby ty naše věčně hladové krky z vánočního hodování taky něco měly, rozhodla jsem se sáhnout po speciální Štědrovečerní večeři (balení hravě vystačilo ještě na Boží hod, a to pro oba psy - inu, italský chrtík je vskutku nenáročný strávník). zároveň mi to vnuklo zcela jednoduchý, zároveň však geniální nápad, proč nepéct své domácí psí laskominy ?! takové, u nichž vám není utajena geneze přípravy. a ještě téhož dne jsem se začala pídit po receptech, kterých je internet plný. základním stavebním kamenem psích sušenek by měla být bezlepková mouka (já použila rýžovou), veškeré další ingredience lze varírovat na tisíce způsobů. čeho se ovšem rozhodně snažte vyvarovat, jsou mléčné produkty a cukr (které v některých receptech z pro mě neznámého důvodu figurují). pro případ, že by moje snažení Arnoštka s Františkou neocenily, jsem se prozatím držela při zemi a příliš neexperimentovala, o to větší radost mám, že u nás kostičky mizí rychlostí blesku ! tak tedy pečení zdar !


  • 2 šálky rýžové mouky
  • 1/2 šálku vody
  • 2 hrsti ovesných vloček
  • 1 balení kvalitní psí paštiky

Komentáře

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky