12/01/2015




kabát missguided - vinted  |  svetr h&m trend  |  jeansy topshop  |  boty baťa  |  čepice c&a  |  taška sinsay



klopy dostatečně široké, kapsy prakticky hluboké, délka tak akorát a odstín v barvě činčily ? inu, lov na kabát snů jest aktivitou, jež vskutku hraničí s detektivní činností. a nebyla bych to já, kdybych své pátrání s vítězoslavným "hurá" nezakončila opět na vinted ! poněvadž když už mé srdce prahne po něčem materiálním, s železnou pravidelností a samozřejmostí hledám primárně mezi věcmi z druhé ruky. jen máloco je totiž šetrnější k planetě i vaší peněžence tak, jako právě recyklované produkty.



pées - vánoční vinted párty už tuto neděli ! uvidíme se ?

5 komentářů:

  1. Ooo ano ano ! Vinted je zdroj pokladov nuž a teraz už ladíš so svojim fotokoutkem :) A čo baťovky , držia ? Ja mám veľmi zlú skúsenosť :( a pritom sa mi tam vždy niečo páči ach ale už nemám odvahu :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - drzi, ale patrne jen proto, ze v nich chodim o neco mene, ponevadz na svy kazdodenni tury je pro tento podpatek preci jen vysokej a uz jsem ho navic jednou menila ,)
      obecne vsak s botami od bati dobrou zkusenost

      Vymazat
  2. Zatím jsem nepochopila, co na těch jezdeckých botách všichni mají :D Ale kabát je opravdu nádherný

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni