12/16/2015






kabát vinted   |   svetr new yorker   |   kalhoty topshop   |   čepice c&a   |   boty secondhand


netřeba otevírat starou známou kapitolu o předvánočním shonu. a evergreen o tom, jak moc bychom si my všichni přáli mít v zadku vrtuli a den čítající alespoň o hodinu navíc, už spíše nudí, než obtěžuje. ne snad, že bych se řadila po bok těch, kteří se nechávají unášet na vlně stresu. kdepak. nejsem nikterak nervózní z toho, že pouhých pár dní před Štědrým dnem nemám všechny dárky, ani se necítím frustrovaná, že jsem špatná hospodyně, co nemůže oslnit více než jedním druhem cukroví. přiznávám však, že za poslední týdny jsem si na sebe naložila pořádnej ranec povinností a teď se v nich úspěšně topím. dost možná právě o tom ovšem dospělost je - o nikdy nekončících povinnostech. a Vánoce zase o tom umět vypnout, bez výčitek hodit nohy na stůl, ujídat babiččiny křížaly a koukat na pohádky. to všechno mi teď, kdy každej den po práci do půlnoci mžourám do počítače nad retuší fotek a domů se vracím nejdříve v osm večer, zní jako vzdálená hudba sfér.


pées - pakliže jste toho názoru, že v sekáči lze ulovit kde co, zbrusu nový kožený boty však jen stěží, ráda vás vyvedu z omylu ! tyhle krásky nestály víc než pár stovek a byla to láska na první pohled !

4 komentáře:

  1. Botky jsou božácké.
    a na stres házím bobek.

    OdpovědětVymazat
  2. ja si poprosím tiež vyložiť nohy a počúvať pohádky od teba koťátko ♥

    OdpovědětVymazat
  3. boží outfit já mám ráda tyhle jednoduché a ještě v tak krásný neutrálních barvách! <3
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni