3/02/2016

3x3





čili 9 ryzích pravd, o kterých jste dosud (ne)měli tušení:


  • jsem pověrčivá. a to skutečně výrazně.
  • nenosím podprsenku.
  • mou posedlost kabáty lze označit za vskutku maniakální. oněch 13 kusů si dokonce vyžádalo samostatný úložný prostor.
  • nechodím k lékaři. za žádných okolností. k tělu jsem ochotna pustit si pouze zubaře.
  • kromě bratra mám nevlastní sestru a čekala jsem 18 let, než jsme se našly. pikantní na celé věci je skutečnost, že jsme - aniž bychom tušily jedna o druhé - chodily na jednu školu. inu, svět je malý a o náhody tu není nouze.
  • čtu jen odbornou literaturu. beletrii jsem neměla v ruce od gymnaziálních let. 
  • nerada vařím. postávání u plotny považuju za neefektivně zdlouhavé. ovšem pečení naproti tomu zbožňuju!
  • tendence sbírat umění je nakažlivá! s jakubem o tom víme své. zdi našeho bytu jsou totiž ověnčeny milanem grygarem, jiřím surůvkou, daliborem chatrným, petrem lysáčkem, stanislavem divišem, jiřím davidem, alicí nikitinovou, viktorem frešem etc etc
  • trpím utkvělou představou, že můj bankovní účet je v neustálém ohrožení. takřka veškeré úspory mám proto uloženy doma. v kasičce.

pées - dnes je 3. březen, což znamená jediné. zase jsem o rok starší. vítej, šestadvacátý roku života !

10 komentářů:

  1. Přeji také krásné narozky, jen nechodíš k lékaři? co je to za blbost? můžeš být ráda, že si ještě žádnou vážnější nemoc nedostala ;) šťastná to holka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - to si pis, ze jsem rada ! nekdy si dokonce rikam, ze i kdybych byla nemocemi prolezla do morku kosti, nebudu o tom mit treba ani tuseni, ponevadz na signaly tela moc nereaguju ..

      Vymazat
  2. Tak prajem všetko najlepšie ! :) To by chcelo niekedy post o tvojích zbierkach umenia ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - dekuju ♥
      treba se k tomu dopracuju .)

      Vymazat
  3. O rok si môžeš dať 3x3x3 lebo 3 na 3tiu je 27:) Inak veľmi pekné zaujímavosti, to s tvojou sestrou je vskutku ozajstná náhoda. A s tým varením sa zhodnem, pri sporáku ma nebaví stáť, no dobroty si vždy rada upečiem.

    OdpovědětVymazat
  4. Preji vsecko nejlepsi a bud nadale tak uzasna!

    OdpovědětVymazat
  5. Opožděně všecko nejkrásnější! :) Jakou odbornou literaturu čteš, nejsem-li koc troufalá?

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni