3/09/2017






kabát  & kalhoty vinted   |   košile secondhand   |   kabelka stradivarius   boty humanic


hlavou mi rotuje moře otázek, na které bych si přála znát odpověď. kde začínají a končí hranice normality? kterak pracovat se svými emocemi a proč naučit se žít sám se sebou je pro mě tou nejtěžší životní disciplínou? s blížícím se příchodem sedmadvacítky se u mě projevilo cosi jako únava materiálu - především toho psychického. pro mnohé je březen měsícem knih, pro mě čas na duševní očistu, kterou letos beru přinejmenším tak vážně jako midi lidi. k narozeninám jsem si proto nadělila nejrůznější terapie - kineziologií počínaje a metodou ruš konče. ano, možná je projevem slabosti vyhledat pomoc odborníka, namísto toho, abychom si poradili sami. když se však takřka celou svoji existenci motáte v začarovaném kruhu sebedestruktivních tendencí, budete hledat záchranný kruh i ve vodách, k nimž jsou ostatní skeptičtí. a navíc už jen to, že se rozhoupete a začnete o svých problémech mluvit, je první krok k úspěchu. no ne?

pées - s kým se uvidím v sobotu ve zlíně na FP ???


4 komentáře:

  1. Letos budou na FP známé milé tváře, jak vidím, moc se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. milánku, vyhledat odborníka rozhodně není projevem slabosti. od toho je máme, abychom si nemuseli radit sami.

    jinak ty fotky jsou skvělé, jak jsou v černobílém tónu a do toho tvoje zrzavá hlavička*

    OdpovědětVymazat
  3. Midi Lidi! ♥♥♥
    A jak píše Katie, fakt to není projev slabosti, naopak. Máš sílu a touhu něco zlepšit a to je dobře a moc ti to kvituju, fakt.
    A doufám, že sis FP užila.

    OdpovědětVymazat

- merci za zastaveni