modrá púpava






letní den. v meteorologické terminologii jest takovým dnem, kdy maximální teplota dosáhne či překročí 25 °C. nejvíce takovýchto dnů je v oblastech subtropických a tropických. V ČR se letní dny vyskytují nejčastěji v červnu, červenci a srpnu. v nížinách se pak mohou objevit i v květnu a září (výjimenčně i v dubnu a říjnu). nejvíce se jich však vyskytuje na jižní Moravě. v polohách nad 1000 m n. m. se pak téměř nevyskytují. toliko k definici. už už se mě zmocňovaly pochybnosti, že se onen den již nedostaví, že tento způsob léta připomínající spíše zakaboněné říjnové odpoledne nemůže pranic těšit nikoho z nás, že si hřejivých paprsků letos užiju až pod toskánským sluncem. a přece! Praha se ze dne na den proměnila ve žhavý uhlík, horoucí peklo, rozpálenou plechovou střechu. a právě v těchto chvílích přichází na řadu má tajná zbraň - modrá púpava:


  • letný deň - tento olej do slunečného počasí je učiněný tekutý zázrak. vskutku! pokožku totiž hydratuje, hojí i vyhlazuje a barevně sjednocuje. navíc je stoprocentně přírodní a veganský. získal si mě především díky tomu, že je určen k ošetření pokožky tváře i celého těla, a to PŘED i PO opalování! 2v1 a tím tedy i méně lahviček v koupelně? ano, prosím!
  • krémový deodorant koriandr šalvěj - co se vůní týče, jen tak něco mě neokouzlí. o to spíše byl pak tento deodorant nebývale milým překvapením. jeho příjemný lehce pikantní odér mi dělá společnost (a radost) každý den. já mám jasno, vážení. už jej nehodlám dát z ruky!


a jaké jsou vaše kosmetické vychytávky do tropických třicítek ?

Komentáře

Oblíbené příspěvky