MY SPRING TO-DO LIST





  • odpuštění - zpětně s odstupem pěti měsíců od rozchodu ve mně pozvolna dozrává názor, že to nepochybně byl krok správným směrem, ač jsem to ještě donedávna vnímala jako fatální selhání a svou největší prohru. život bez urážek a ponižovaní dává přeci zatraceně větší smysl. přesto se mi však nedaří přestřihnout pupeční šňůru s minulostí a spláchnout do záchodu všechny ty vzpomínky na devítileté soužití a bývalého partnera, který pro mě představoval jediný středobod vesmíru a který se ve finále ukázal ve zcela jiném světle jako bezcitný lidský plevel. cyklicky se mi vrací nenávistné toxické myšlenky, za které se nenávidím o to víc. zpracovat onu hořkou pachuť z obrovského zklamání je skutečně ten nejtěžší úkol a bez radikálního odpuštění jemu, jeho nové cuchtě i sobě samé to nepůjde. protože sebemrskačství už bylo dost.
  • cestování - i nadále hodlám pokračovat v jarních očistných pobytech v přírodě a po loňském digitálním detoxu v rumunském Banátu letos mířím za mystikou do Bosny. konkrétně za největšími pyramidami na světě! květen pak bude patřit Chamonix a Milánu. juch!
  • fyziomasáže - nahromaděný stres dokáže s krční páteří psí kusy. rok před třicítkou jsem proto slíbila sobě samé, že na sebe budu malinko hodnější. alespoň malinko. 
  • zahradničení - jen málokdo se může v Praze chlubit vlastní zahrádkou. my v našem žižkovským bytě ovšem ano! zkrátka splněnej sen! vrtat se v hlíně? lepší terapie neexistuje ♥
  • půst - zejména ve smyslu materiální askeze, neboť není větší očistec, než absolvovat dvě stěhování v průběhu tří měsíců. a tak radikálně redukuju veškerý svůj majetek a cítím se svobodnější než kdy dřív. sleduj vinted, sleduj storýčka!
  • jogging - z jedný strany Vítkov, z druhý Riegráče. byl by hřích neobout kecky a nedat si do těla.

Komentáře

Oblíbené příspěvky