GREEN SMOOTHIE & GOJI



s rostoucími teplotami se u mě (snad jako u většiny z nás) pravidelně každičké léto stále hlasitěji ozývá nutkavá potřeba dopřávat si neomezené množství čerstvého ovoce a zeleniny. a tak i letos jsem zcela přirozeně a bez jakéhokoli plánování přesedlala na raw jídelníček, který se v mém případě za žádných okolností neobejde bez každodenní dávky čerstvého ananasu. věrná jsem především jeho tekuté formě v podobě vychlazeného zeleného smoothie, kde mu dělá společnost blahodárná spirulina, které jakožto dlouholetá veganka vděčím za přísun bílkovin, milovaný matcha tea, bez něhož by můj vesmír již nebyl kompletní, a plody goji, himalájský zázrak plný aminokyselin. inu, jedno jisto jest, namísto krve mi v žilách nepochybně koluje tohle zelené smoothie ♥


Komentáře

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky