good choice

potřeba obklopovat se hezkejma věcma u mně v poslední době nebezpečně graduje. začínám mít proto pocit, že strategie metody cukr a bič postrádá potřebnej efekt. na druhou stranu přeci není zdravý systém odměn zcela vytěsnit, jen je nutný stanovit mantinely. říkám tedy hlasitý ano pro to si za každým pracovním výkonem dopřát sladkou tečku. zejména pak jedná-li se o skutečně uváženou koupi. vždyť rozmazlovat se je lidský.
 
top orsay
 
skutečnost, že narazím na skvěle padnoucí sněhově bílej peplum top, kterej mě bude bavit svým střihem, materiálem a zároveň mě investice do něj nezrujnuje, se podobala utopickýmu románu. a přece ! občas se zkrátka vyplácí zabrousit do míst, kam vaše kroky běžně nezamíří. a bez kvalitního deštníku se na podzim neobejdu. žeano.
 
co vy ? hýčkáte se často a rádi ? 

Komentáře

  1. Nedopřávám si odměny, já se stydím si něco koupit, vždy si to pak vyčítám... ale naštěstí to ví můj muž a odměňuje mě místo mě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - tak to je idealni kombinace
      prakticka zena a pozornej muz ,)

      Vymazat
  2. ten dáždnik, božský :)
    odkiaľ je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. - z jednoho olomouckyho kramku s kabelkami, ale ted ho sezenes všude .)

      Vymazat
  3. mali ho v Primarku v Londýne a ja som si ho nekúpila, tak snáď cez leto :)
    inak, skvelý blog :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky