trenčkot vinted   |   šaty mohito   |   kabelka bershka    |   boty f&f   


trávit čas efektivně - alfa i omega mejch (mnohdy marnejch) snah. všední dny mi tak trochu protíkají
mezi prsty. aby ne, z práce se vracím po jedenácti hodinách až po osmý večer a častokrát do půlnoci retušuju fotky. evry dej. o to víc se pak těším na víkend, kdy mám alespon částečnou šanci všechno dohnat. tentokrát jsem si dala po dlouhý době randíčko s johankou, abychom arnoštce ukázaly rozkvetlej petřín, s aličkou se stihla zamilovat do nový instalace v kuratoru a okouknout holešovickej prague fashion market. dnešní dopoledne jsme pak s jakubem strávili ve veletržáku (doporučuju všemi deseti!), načež jsem baleríny vyměnila za kecky, sbalila arnoštku a vypravili jsme se vyšlápnout říp. cestou zpátky jsme se ještě zastavili v roudnici, kde právě probíhá výborná výstava niny michlovské. 



a jak plodnej byl váš víkend ?

pées - na kabelku jsem obzvláště pyšná. čekala na mě totiž jedna jediná slevněná z 999,- na 99,- !

Komentáře

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky