natural beauty products


www.biooo.cz


moje maminka má kouzelné ruce. doslova. dokáže totiž maximálně těžit z darů přírody a vyčarovat tak nejrůznější hojivé masti i vonné oleje, jimiž mě často obdarovává. o poctivou pečující domácí biokosmetiku tedy nouzi nemám. s dekorativkou je to ovšem horší. ač jsem se nikdy nelíčila příliš nápadně, jsem toho názoru, že stačí pár správně mířených a dobře zvolených barev na obličej a tradáá! zázrak je na světě (v opačném případě katastrofa).
dlouho jsem hledala oční stíny v ideálním tělovém tónu. s jemnými odlesky, ale ne příliš výrazné. zkrátka vhodné pro každodenní líčení. a troufám si říci, že díky setkání se značkou Faran je mé pátrání u konce! jejich minerální natural beige oční stíny jsou nadmíru šetrné k citlivé pokožce kolem očí, neboť obsahují pouze slídu a minerální pigmenty. a co víc - výtečně se roztírají a skutečně dlouho vydrží!
na uoga uoga jsem už nějakou dobu slyšela samou chválu a bylo tak jen otázkou času, kdy doputuje i do mé kosmetické taštičky a uhnízdí se tam pokud možno navždy. aby ne. tento pudr si mě omotal kolem prstu. působí nadmíru přirozeně, neucpává póry a jantarový prášek a allantion v něm obsažený působí protizánětlivě. a dobrá, dobrá, nepopírám, že si mě získal především svým názvem never sleeping beauty.




Komentáře

  1. Tyjo, musím z vlastní zkušenosti říct, že najít dobrou přírodní kosmetiku není v dnešní době zrovna jednoduché. Je ale pravda, že mně se v tomto ohledu už několikrát dost osvědčila tato stránka. Mají tam spoustu super věcí. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky