save yourself


illustration: Christiane Spangsberg


jsou situace, kdy musí hrdinství stranou. kdy ani maminčina konopná mast nezabírá a kdy si výrazem, že o nic nejde, ono to zmizí, dláždíte cestu přímo do rakve. dnes ve mě byla malá dušička. bulka na pravém prsu, co jsem ji objevila ve sprše, se ani po třech dnech neztratila a mě hlavou běžely katastrofické scénáře. moje okolí i lékaři tvrdí, že často a ráda hazarduju se zdravím. ještě před nedávnem jsem v Praze neměla obvoďáka a do dnešního dne ani gynekologa. a nějaká preventivní vyšetření? tak to pardon, ale nejsem přeci hypochondr, abych lítala s každým píchnutím k doktorovi. a prsa? ta mám tak malá, že těch se nějaká rakovina netýká. OMYL!!! já měla štěstí. protentokrát to dobře dopadlo. v ordinaci zpívala z rádia Maruška. muselo to dobře dopadnout ... život půjde dál ... zánět mléčné žlázky. ne vždy tomu tak ovšem musí být. chraňte svoje prsa. chraňte sebe! ve hře je to nejcennější ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky