SOAP.



nerada shromažďuju kosmetiku. při návštěvách cizích domácností často žasnu nad množstvím kosmetických produktů lemujících okraj vany v koupelně. k čemu desítky sprchových gelů, šampónů, kondicionérů, krémů? k čemu to všechno, když já si vystačím s jediným mýdlem?! dobrá, dobrá. i já čas od času podlehnu. co se totiž tuhých mýdel týče, jen stěží se dokážu držet na uzdě. pro mýdla mám zkrátka slabost. inu, láska jako trám, která však rozhodně nemá životnost pouhé mýdlové bubliny! mýdla si kupříkladu ráda vozím jako suvenýry z cest, obdarovávám jimi blízké nebo se sama nechávám obdarovávat.




1. mýdlo Saphire z dílny studia LLEV - tento lokální zázrak mě okouzlil na letošním Designbloku a přiznávám se bez mučení, že nebylo vůbec snadné vybrat si z tolika barevných variant!

2. v jednoduchosti je krása. a síla. stejně jako v mýdlu s omamnou vůní verbeny od stařečka ze splitského tržiště

3. black mud soap - tento zázrak mi pro změnu přivezla maminka z Izraele. fantasticky čistí póry!

4. Navia - tuhý šampón s výtažkem z kořene Maca zatočí s vypadáváním vlasů, posílí je a zlepší jejich odolnost. a navíc si vás svou podmanivě svěží vůní hravě omotá kolem prstu.


Komentáře

  1. To je tak hezké a čisté :) v mýdlové verzi používám zatím pouze černé mýdlo na obličej a peelingová mýdla. Tuhé mýdlo na ruce bych také časem chtěla používat :)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky