dress zara  |  bag h&m  |  shoes camaieu


když tryskáč křižující oblohu nad naším sídlištěm připomíná kometu a siluety topolů v horkým letním podvečeru palmy. když jsem zamilovaná do probouzejícího se města a spícího jakuba. když mě vítr hladí po vlasech. když vážně uvažuju nad tím, že si pořídím kanára a kresbu od vlkové. když mám pocit, že jen pro mě svítí hvězdy.  když jsou mi fuk spálený ramena a špína za nehty. když jsem přesvědčená o tom, že všechny ty fatální chyby, kterých jsem se kdy dopustila, jsou neodmyslitelnou součástí horský dráhy mé existence a bez nich by byl život nudnej. když si uvědomuju svoje čestný místo ve vesmíru. když se snažím nevnímat nesnesitelnej tikot hodin ve své hlavě, kterej mě dřív doháněl k šílenství. když zase dokážu věřit na zázraky a v samu sebe. když mi udělá radost výlet do památníku Velké Moravy se zastávkou ve Velehradu a večerní kino. jo. tak se po dlouhý době cítím opravdově šťastná.

Komentáře

  1. ty tvoje fotky nemají chybu!! krásný!

    http://weareyoung-anette.blogspot.cz/
    DNES NOVEJ POST! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvěle ti to sluší s "novým" velehradským nádvořím...palec nahoru:)

    B.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky