šaty mango   |    top h&m   |   pásek secondhand   |   boty vagabond



"uvolnila se a bude to krásne." celá náruč pravd ukrytá v jedné jediné větě ukrajinské masérky. nechávat věci kolem smířlivě a s pokorou plynout není snadná disciplína. tedy alespoň pro mě ne. sebekázeň může fantasticky zocelit tělo i ducha, naučit skromnosti a vytrvalosti, ale stejně tak je ideální živnou půdou pro sebedestruktivní tendence. tahle hra má předem jasně daná pravidla. výčitky, zákazy, odměny. začarovaný kruh obsesí a rituálů. každý z nás má vnitřní traumata, proto nepovažuju za podstatné sepisovat kroniku o tom, co znamená žít s paranoidní poruchou osobnosti, o sebepoškozování, ppp, o komplikovaném vztahu s maminkou, o sebenenávisti. podstatné je konat. new season, new start nese název článek Laury Craik pro britský Vogue. měsíc září je totiž stále častěji vnímán jako čas nových začátků, které můžou odstartovat velké životní změny. a mě těch změn čeká až, až! nehodlám se upínat na nesmyslná předsevzetí. alfou i omegou je pro mě hýčkat partnerské zázemí, mezilidské vztahy i péče o vlastní nitro, aniž bych úzkostně tlačila na pilu. a pokud se vás taky zmocnila neodkladná potřeba překopat svůj dosavadní život, konejte! nic vám nezaručí příliv čerstvé energie jako změny k lepšímu.


pées - věřte mi. ideálním odrazovým můstkem pro zásadní životní kroky je úklid. kniha KonMari se stala Biblí mnohých z nás. já sama si naordinovala radikální detox šatníku (můj vinted už teď tak trochu praská ve švech a pár přírůstků ho ještě čeká) i domácnosti (leccos lze darovat kupříkladu do dobročinných obchodů Domova Sue Ryder nebo Cesty domů)

pépées - dobrá rada na závěr: před focením eliminujte konzumaci švestek na minimum, nechcete-li mít panděro jako já

Komentáře

  1. Ach jo...tenhle článek ve mě jaksi vzbuzuje lítost a hlavně touhu povzbudit, ale taky naději, že všechno bude dobrý.
    A teď se cítím blbě, že používám moc vzletná slova k outiftovému článku. Takže tak nějak - těším se na září, protože budu budovat budoucnost!
    Tak :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Outfit je nádherný! Prekrásny!!!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný článek a fotky, inspirativní :)

    mám pocit, že jste někdy zmiňovala, že navštěvujete antikvariát na Maninách, mohlo by Vás proto zajímat toto, pokud jste na to ještě nenarazila:

    https://wave.rozhlas.cz/holesovicky-knihkupec-si-plni-sen-30-let-nebyl-na-dovolene-a-nespi-aby-mohl-5988394

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

- merci za zastaveni

Oblíbené příspěvky